Telemarketing kan grofweg onderverdeeld worden in twee groepen. Inbound en outbound. Bij inbound liggen de taken op het gebied van het afhandelen van binnenkomende gesprekken. Denk hierbij aan het uitoefenen van een helpdesk alsmede receptionele diensten. Outbound telemarketing is de specialiteit van Igraphix en heeft betrekking op uitgaande gesprekken. Dit omvat onder andere de volgende activiteiten:

telefonische acquisitie
maken van afspraken
telesales
follow-up aan mailing
screenen en updaten van adressenbestanden
verzamelen van data voor klanttevredenheids- en marktonderzoeken

Naast de telefonische werkzaamheden kunnen wij ook andere bijkomende zaken voor u uit handen nemen. Denk hierbij aan het versturen van informatie, mailingen en/of offertes en het bevestigen van afspraken, orders en bestellingen.

Naast het benaderen van personen en bedrijven voor bedrijven en overheidsinstellingen hebben wij reeds jaren ervaring in het werven van vrijwilligers voor het slagen van de jaarlijkse collecteweek voor een goed doel. Voor alle soorten outbound telemarketing kunt u dus bij Igraphix terecht.